22 janv. 2012

Hackovany kloboucek





Jani, koukej jaka jsi bajecna ucitelka
tohle je muj prvni
trosku kratky
ty dalsi uz jsou akorat

diky ti holka

3 commentaires:

  1. Milá Míšo, to je ale kupa parádních kousků najednou! Moc se mi líbí tvoje háčkování, pobavila si mě utíkajícími háčky, sáček na svačinu je úžasný!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    RépondreSupprimer
  2. Ahoj Míšo, konečně jsem se dostala i k tobě.. :o) Koukám, že háčkování ti jde už pěkně od ruky... Chválím i další ušité výrobky.. Mám pro tebe ještě jedno ocenění. Pokud ještě nevíš jak na to, je to jednoduché, ocenění stáhneš, vložíš do příspěvku, napíšeš od koho jsi ho dostala a komu ho chceš poslat ty... A jinak není vůbec zač děkovat, jsem ráda, že se podařilo... :o) Měj se hezky, Jana

    RépondreSupprimer
  3. Nádherné kytičky a krásný klobouček.

    RépondreSupprimer

Moc vam vsem dekuji za nahlednuti a vase komentare.