16 avr. 2014

Letni satovy satek





Kdyz uz jsem vyfotila i muj druhy satek, tak vam ho predstavim. Momentalne mam rozpleteny svetr pro mamku, kde se to copanky, dirkama, a cim vsim jenom hemzi  ( mamko vsechno je jak ma byt )... potrebovala jsem si odskocit k necemu rychlemu, jednoduchemu, bez sloziteho pocitani a tak doslo na JET STREAM od Heidi Kirrmaier. Libila se mi jeho jednoduchost a rafinovanost navodu ( pouzity kratke rady ) Je pleten vcelku ze tri casti. Bajecne se da prehodit pres ramena a nahradi bolerko ci shrug.
Holciny mrknete k Heidi na jeji ostatni patterns ... u me vede VITAMIN D ve zlute, co rikate?
U vlny jsem vsadila na mou jistotu Quince & co. a vyzkousela jejich TERN, coz je smes vlny a hedvabi. Zprvu jsem mela pochyby, jelikoz jsem nikdy s hedvabim nepracovala a vlna se zdala hrubsi, ale po vyprani zmekla a satek si drzi svuj tvar po blokovani.
Uz mam dalsi vlnu na ceste. Tentokrat se bude plest SHALDER. Mezi tim mam zakazku na miminko.
Se vazne nemuzu nudit. Jeste stesti, ze chodi kluci do skoly a prvni tyden o jarnich prazdninach budou v destskem centrum od rana do vecera. Pak prijedou nasi a bude se cestovat, zejo mamko?

Hezky tyden.

3 commentaires:

  1. Moc krásné oba šátky! těším se na další výtvory. Já u Ravelry taky nevím, co dřív:-)

    RépondreSupprimer
  2. AHoj Míšo. šátky jsou krásné - tohle obdivuju, už jsem pletací jehlice nedržela snad 10 let v ruce :-) takže jdu prozkoumat tu Heidi :-) díky za inspiraci a přeju krásné jarní dny !!! měj se moc krásně !

    RépondreSupprimer
  3. Míšo, tedy jehlicemi šermuješ na jedničku s hvězdičkou - jednen šátek hezčí než druhý!
    Moc zdravím, Helena

    RépondreSupprimer

Moc vam vsem dekuji za nahlednuti a vase komentare.