9 juin 2011

Sac cabas . . . mon premier à moi




Bonsoir a tous,
ça va faire deja 6 mois depuis j'ai eu ma premier Marina dans mes mains et je n'ai pas cru arriver à coudre un doudou ou encore un sac ........aujourd'hui je viens vous présenter mon premier sac à gros points ( tissus chez Mondial Tissus ) .  J'ai voulu faire le messenger bag de Cath Kidston, ses sacs sont une merveille., mais finallement mon sac a deux anses.  Il est volumineux, lavable  ...  et surtout a moi.

1 commentaire:

  1. ...Míšo, jéje, to je okouzlující taška! Nedovedu si představit víc vyletněnou a milou kabelku! Puntíky, kam se podíváš - vážně stylovka! A jak píšeš - je velká, což je základ pro všechny nezbytnosti. Ať žije Míša a Marina ;-)!

    ...Udělala jsi mi velikánskou radost tipem na skvělý film. Jednak jsem se moc nasmála a úplně u vytržení jsem byla i z atmosféry, která Itálii vystihla dokonale. Pokud jsi film viděla už před delší dobou, určitě si ho pusť. Je hrozně legrační (takový ten jemný, nenásilný humor - miluju). Mě nadchnul! Jsi vážně zlatá, doporučila jsi mi film, který se od prvního okamžiku stal mým miláčkem. Navíc jsem ho viděla v češtině a dabingový výkon Hany Maciuchové, Brabce, Josefa Beka, Kopeckýho...lahůdka!

    Děkuju :-*, krásný nedělní večer. Vivi

    RépondreSupprimer

Moc vam vsem dekuji za nahlednuti a vase komentare.