23 janv. 2013

Navraty



Holt, ve trech se to lepe tahne a je vetsi veselo. Sestrenka je fajn a kdyz se muze lezt vsude mozne, tak je to jeste lepsi. Vsak pole jsou pole ... tomu se ani sebedokonalejsi detsky park nevyrovna.
Takove to bylo v Cechach o prazdninach.

 
 
A Praha ... kazdy rok stejna a presto dokaze okouzlit.
 


Konecne jsme je letos postavili na lyze a jelikoz ani jeden z nas nemame tolik trpelivosti, v lyzarske skole to s ni umi bajecne.



Kdysi davno jsem je zacala sit, ale omrzeli me. Behem Vanoce se cosi jaksi rozmyslelo a ja se do nich opet pustila v komplet vybave.

4 commentaires:

  1. Míšo,
    máš pravdu u nás v Čechách je fajn :-)
    Já bych zase mrkla k Vám na otočku ;-)
    Lyžaři, jsou super!
    Je vidět, že kluci do toho jdou s vervou a odhodláním!
    A myšky, moc povedené, hlavně ty s háčkovanýma oblečkama :-)
    Krásný leden!

    RépondreSupprimer
  2. Ahoj Míšo, vítám tě doma, i když na prázdninách si mi vlastně byla blíž :o)
    Moc hezká reportáž, děti jsem taky dávala do lyžařské školy (je to větší pohoda pro všechny zúčastněné, viď) a myšky, nemám slov, jsou prostě rozkošné!
    Moc zdravím, Helena

    RépondreSupprimer
  3. Ahoj, Míšo, vítej z výletů :o) dětičky jsou miláčkové, ale nejlepší je mít možnost je občas někde odložit, aspoň na chvilku :o) moje milovaná Praha, stokrát jsem jí prošla tam a zpátky, bydlím v ní a přesto objevuju stále nové a nové věci i tam, kde jsem už stokrát byla. Myšáky Ti musím pochválit, jsou úžasní i úžasné, parádně jsi je oblékla! Hezký večer, L.

    RépondreSupprimer
  4. Ahoj Míšo,máš pravdu Praha je stejná a přece pokaždé jiná....prostě zlatá a stověžatá.
    Myšáková banda je úžasná.
    S pozdravem Jitka

    RépondreSupprimer

Moc vam vsem dekuji za nahlednuti a vase komentare.