3 févr. 2013

Predsevzeti

 
Tarte tatin nebo-li jablkovy kolac obracene dle krasneho videa u Marvael. Jablek melo byt vice, ale i tak stal za tu zkousku. Dekuji Marusko.



Modry je pro jednoho clovicka, ten cerveny mel byt pro ctyri kluky a proto je vetsich rozmeru.

Le bleu est pour un graçon, mais le calendrie rouge est prevu pour 4 graçons .... les maxi poches.

 
Novy strih z Etsy od Sarah. Mela jsem doma pouze len v hnede, ale priste pouziji bavlnu. Nebude se toliko trepit.
 
Le patron de signe viens de Etsy.  J'ai utilise coton et lin et felt.



Dinosaurus je zmenseni od Bellet.

Hezky tyden vsem.

7 commentaires:

  1. Já chci být taky tak šikovná :-)
    Opravdu krásný věci.
    Maminka nám taky hodně šila, když jsme byli malí. Jak oblečení, tak kapsáře a hračky. Moc ráda na ty věci vzpomínám. Někdy si říkám, že bych v "rodném" domě měla zapátrat na půdě, třeba tam objevím mamčiny šité poklady :-)

    RépondreSupprimer
  2. Ty šité hračky jsou skvělé!
    Taky chci umět šít!!!! .... no člověk asi nemůže chtít všechno, že :o))

    RépondreSupprimer
  3. Ahoj, Míšo! Tedy, tak nevím, nad čím mám dnes slintat víc: jestli nad tím krásným tatinem anebo nad Tvým nádherným šitím! Hezký večer, L.

    RépondreSupprimer
  4. Míšu už zase šije a peče a já se kochám těmi díly!
    Moc tě zdravím!
    Pa, Helena

    RépondreSupprimer
  5. Kalendáře jsou nádherné a dinošek krásný v tom pruhovaném! U nás se do něj děti zakoukaly, šila jsem čtyři:-))
    Ajka

    RépondreSupprimer
  6. Míádherné věci. Jenda tu obdivuje tu opičku.

    RépondreSupprimer

Moc vam vsem dekuji za nahlednuti a vase komentare.